You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים-גדולים - הפועל מרום הגליל, ילדים א' - צפון
לא נתנו להשפעות המצב להסיט אותם מהמטרות. קבוצת ילדים א' של הפועל מרום הגליל והמאמן, מתן שלי

קטנים-גדולים - הפועל מרום הגליל, ילדים א' - צפון

למרות מסגרת אימונים מצומצמת עד מאוד, למרות ההתמודדות עם השלכות מורכבות על המלחמה - הקבוצה של מתן שלי סיימה עונה עם המאזן הטוב בליגה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

השלכות משמעותיות של מלחמת חרבות ברזל על קבוצות הייצוג של מחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל, בניהולו המקצועי של משה שלי. סמיכות יישובי המועצה לגבול הצפון והשפעות המצב הביטחוני של אזור המתמודד עם תדירות גבוהה של רעשי רקע ארטילריים ומעת לעת גם של אזעקות ונפילות רקטות ופרטי לחימה, גרמו לכך שלשלוש קבוצות הפועל מרום הגליל (נערים ב', ילדים א' וילדים ב', כולן "צו פיוס") לא התאפשר לארח את משחקיהן בקרית שמונה ולקיים את האימונים במגרש החדיש והמרשים בכפר ריחאניה. עם מסגרת אימונים שכללה אימון אחד בלבד בשבוע - במגרש בצפת, במידה והמצב הביטחוני ומצב מזג האוויר באותו יום אפשרו זאת, לצד התייצבות למשחקי ליגה. משחקי הבית של הקבוצות נערכו במגרש הסינטטי החדיש בצפת. למרות המצב המאוד לא פשוט הזה קבוצת ילדים א' בהדרכתו של מתן שלי סיימה את העונה עם המאזן הטוב ביותר במחוז צפון - עונה לאחר שעשתה הישג דומה בשנתון ילדים ב' - ועליה אנו שמחים להאיר בפינת קטנים-גדולים.


אז איך למרות מסגרת אימונים מצומצמת ולמרות השפעות מורכבות של המצב הביטחוני, הצליחה הקבוצה של מתן שלי לסיים עונה עם 18 ניצחונות ב-21 משחקים? זה ההסבר של מתן שלי: "הקבוצה הזו מורכבת מילדים שמכירים עוד מבית הספר לכדורגל, הם חברים טובים גם מחוץ לכדורגל, רובם לומדים יחד. מעבר לכישרון הגדול של הילדים, זה הלב והנשמה שהביאו את האליפות. זה רחוק מלהיות אידיאלי להתנהל במסגרת אימונים חד שבועית, להתאמן לפעמים גם במגרשי קט רגל, אבל כשיש רצון ואהבה אז קורים דברים טובים. הילדים הגיעו למשחקים עם אקסטרה של מוטיבציה ורצון ואני גאה בהם".

על התנהלות הקבוצה בעונה האחרונה מרחיב המאמן: "כמו לכולם גם לנו הייתה הקפאה של תקופת האימונים. כשחזרנו להתאמן לא היו לנו הרבה אפשרויות למציאת מגרשים. מאמצים כבירים של רכז הספורט במועצה - גיא ארביב, שהוא גם היו"ר המסור שלנו, יחד עם נכונות וסיוע רב מצד ויקי אוואקי - מנהל מחלקת הספורט בעיריית צפת ושל רן זיגדון - מנהל המגרשים, הצליחו ליצור לנו אפשרות להתאמן פעם אחת בשבוע ולאחר משחקים בצפת. הגדילה לעשות מועצה אזורית מרום הגליל בראשות עמית סופר, שהעמידה לרשות השחקנים המפונים מהקבוצות השונות - ארבעה מהם מהקבוצה שלנו, הסעה הלוך ושוב לכל האימונים ממלונות המפונים בטבריה ולמגרש בצפת וחזרה. נסענו למשחקים וחזרנו יחד כקבוצה עם סגל גדול, לפעמים אחרי או תוך כדי אזעקות, אבל הרוח של הילדים יחד עם ההורים המדהימים, הביאו אותנו להגיע לכל המשחקים בסגל רחב. לאורך העונה קיימתי שיחות עידוד עם השחקנים, עשינו שני גיבושים והקבוצה יצאה אפילו לטורניר באילת יחד עם אליאב מלכה - מאמן קבוצת נערים ב'. השתדלנו לעשות כל מה שאפשר, כדי שהעונה הזו תעבור עם אנרגיות טובות, למרות המצב המאוד לא פשוט".

מתן שלי מביט לעונה הבאה עם הרבה אופטימיות: "אנחנו מקווים שבעונה הבאה הביטחון והשקט יחזרו לאזור ונוכל להתמקד בכדורגל. אחרי שתי עונות כה מוצלחות אנחנו נשמח להשתלב בליגה צפונית מאתגרת ביותר, במידה ויהיה דירוג ליגות דומה לזה של העונה. יש לנו מה להציע ולהראות, למרות מסגרת האימונים המצומצמת העונה".

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏אנשים משחקים כדורגל‏‏ ו‏טקסט‏‏
מחכים בשקיקה לעונה הבאה. שחקני קבוצת ילדים א' של הפועל מרום הגליל לצד גיא ארביב (מימין) ומתן שלי (משמאל)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...